onsdag 26. august 2009

Vertsfamilie!

Vel, det har vaert en stund siden jeg har skrevet, men det har vaert saa mye paa gang at jeg ikk ehar faatt mulighet til det. Til aa begynne med vil jeg komme med en god nyhet aa si at min velkomstfamilie er blitt min vertsfamilie, saa det betyr at jeg skal bli hos dem hele tiden! Noe som er helt fantastisk siden dem er noen helt fantastiske folk, og siden Jessica, soestreren min, har verdens stoerste samling av boeker som jeg har tenkt aa stjele. Er naa i gang med min andre uke med skole, og hvis du noen gang hoerer meg klage paa at vi har mye aa gjoere i norske skoler saa har du rett til aa slaa meg i hodet med det du finner tilgjengelig for det er sykt hvor mye lekser man faar. Vi har lekser hver eneste dag i nesten hvert eneste fag, heldigvis har jeg ikke lekser i photografi og cumputer graphics, som jeg fikk byttet til da jeg fant ut at anatomy ikk evar tingen for meg (det foerste jeg fikk vite var at jeg maate skrive en to siders essay om "the medical use of maggots and leeches" til neste dag, og ta en safety test, ogsaa neste dag)(har forresten ogsaa allerede hatt to tester i andre fag). Men bortsett fra alle leksene saa elsker jeg det her. Alle fagene mine er veldig morsomme, og det er rett og slett saa rart at alt er saa mye STOERRE enn i Norge. Har begynt aa bli kjent med folk paa skolen, men det er litt vanskelig siden vi har presist 7 minutter til aa komme oss til neste time og ikke alle har lunsj samtidig, men jeg liker det fremdeles. Skal proeve meg paa Tennis try-outs saa fort det kommer, noe jeg ikke har en anelse om, men hvis det ikke funker melder jeg meg sikkert i en av de hundre klubbene som vi har paa skolen. En ting jeg ogsaa elsker med California er vaeret, det er fremdeles opp i over 30 grader og jeg har ogsaa vaert paa stranden med AFS i helgen (noe som var doedskult siden det var giga boelger). Jeg kan dessverre ikke skrive mer naa, maa dessverre begynne med ett Engelsk dikt som skal leveres inn i morgen, men jeg skal proeve aa skrive igjen saa fort som mulig.

PS: slenger med ett bilde fra preorienteringen!


3 kommentarer:

  1. awww, det der virker jo dritbra, æ savner dæ no sykt søte :)
    så bra du fikk fast vertsfamilie! æ og amalie lurer på adressa så vi kan sende bursdagsgave xD hahah! masse lekser ja? hahah! kjenner det der,ikke at æ gjør lekser men det e nu en anna sak. hahah! ^^

    SvarSlett
  2. Vel, vi maa gjoere lekser, eller ryker karakteren med en gang. Men jeg liker naa kunst leksene mine! Akkurat naa tegner jeg Angelina Jolie!

    SvarSlett
  3. Godt å høre at du trives der da^^

    SvarSlett