mandag 3. august 2009

9 days left

Herregud, herregud, herregud, herregud, herregud! Det er bare 9 dager igjen til jeg drar og jeg har ikke vertsfamilie engang! Og hvis du trur jeg har begynt å pakke så tar du utrolig feil. Har et lite panikkanfall for øyeblikket, hvis du lurte, og alt jeg klarer å tenke på er hvilke sko jeg skal ta med meg. Det er faktisk en veldig viktig avgjørelse! Hva hvis jeg tar med meg feil? Ok, ok, jeg tror jeg hører ekstremt idiotisk ut akkurat nå, jeg kan jo alltid kjøpe nye sko! Har forresten kommet hjem fra Bulgaria, det var en fin tur dit, men det er dessverre ikke så gøy når man ender opp med matforgiftning i 5 dager. Uansett så skal jeg straks dra på kino med Enya. Go Harry Potter! (Prøvde ikke engang å få sett den i Bulgaria, de dubber ALT! Snakker om ekstremt-dårlig-hører de engelske stemmene i bakgrunnen - dubbing!)

2 kommentarer:

  1. Stakkars deg! Kanskje på tide å gi deg en vertsfamilie snart :P

    SvarSlett
  2. Ja, tenkte jeg skulle bestikke noen xD

    SvarSlett