tirsdag 4. august 2009

California here I come!

Ja, du hørte rett: jeg skal til California!!! Har endelig fått vertsfamilie, eller egentlig har jeg da fått en velkomstfamilie som da skal ha meg inntil de finner en permanent familie i samme område. Men det gjør meg ingenting, for jeg skal til CALIFORNIA!!!! Noe som gjør at det blir varmt og godt, spesielt siden jeg skal til en by i sør-california (faktisk ikke særlig langt ifra Los Angeles). Og det er en by med 177 000 innbyggere, altså 172 000 flere innbyggere enn i min lille kalde by her oppe i nord. Akkurat nå prøver jeg å finne litt mer innformasjon om byen og jeg har tenkt å skrive til velkomstfamilien, så jeg kommer sikkert med litt mer informasjon senere. Go California!

4 kommentarer:

  1. va california æ håpa på :-D siden det e så varmt og fint vær der! god tur :-)

    SvarSlett
  2. Oo! Heldig du :) Grattis!
    Lykke til:D

    SvarSlett
  3. Til lykke =D Høres spennende ut xD Ser ut som det er et vertsfamilieboom nå mot slutten!

    SvarSlett
  4. Takker :D Er kjempe fornøyd!

    SvarSlett