mandag 10. august 2009

Ferdig pakket

Etter mye om og men er jeg endelig ferdig med å pakke og jeg kan kan si at det ikke var særlig lett. Måtte tilslutt ofre masse klær og det var tydelig ikke ment at jeg skulle ta med meg en eneste bok til USA. Men jeg er nå lettet over å være endelig ferdig, selv om det er helt sykt at dette faktisk er min siste dag hjemme og at jeg snart er på vei til USA. Det eneste jeg har igjen å gjøre her nå er å si hade til venner og familie, noe som er utrolig trist å tenke på. Kommer nok ikke til å skrive noe nytt innlegg på en stund siden jeg ikke tar med meg PC-en min til USA, men skal prøve å komme med litt info over hva som skjer etter hvert. Så da er det bare å ønske meg lykke til! ;)

4 kommentarer:

  1. Go tur! kos deg i varme California. (Eg trur ikkje klima der e like fukti og varmt som den i Brasil [det e visst djevelsk])

    SvarSlett
  2. Ja, Brasil tar nok litt tid å bli vant til trur jeg, men du får nå ha en god tur du å ;)

    SvarSlett
  3. Æ blir å savne dæ min søte lille budda :(

    SvarSlett
  4. lykke til :-D blir å savne dæ i spansktiman, hehe!

    SvarSlett