søndag 9. august 2009

3 days left

Ja, da er det da 3 dager igjen til jeg er på vei til USA (2 dager til jeg er i Oslo). Jeg har pratet litt med velkomstfamilien min og dem virker veldig hyggelig. Familien består da av mor og far, sønn, som er ett år eldre enn meg, og datter, som er ett år yngre en meg. Så det passer meg ganske bra egentlig. I tillegg så har dem et eget svømmebasseng, noe som jeg ikke kunne være mer glad over siden jeg elsker å svømme. Har ikke fått noe særlig informasjon fra AFS enda om familien eller skolen, så jeg har ingen anelse hvordan dem ser ut eller noe (unntatt barna: Go Facebook!). Men mora i huset har allerede fortalt meg hvilken skole jeg skal gå på, så jeg har prøvd å sjekke den ut på internett. Det er da en skole med ca. 3300 elever, og bortsett fra det har jeg ikke funnet ut noe mer om den. Men forhåpentligvis så kommer AFS med mer informasjon i morgen. Har faktisk klart å pakke meg (nesten) ferdig, så jeg er ganske fornøyd med meg selv; det eneste jeg mangler er ett par små ting som jeg skal kjøpe i byen i morra. Det er ganske rart å tenke på at jeg reiser snart, begynner å bli litt nervøs, men jeg får nå bare ta det som det kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar