fredag 14. august 2009

California!

Etter en 11 timers tur fra London (glad det er over) saa landet vi endelig i LA, ingen av oss hadde noen bomber i koffertene vaare saa vi kom lett gjennom kontrollen. Det var egentlig en ganske hyggelig tur fra Norge, ble jo da kjent med de 12 andre som ogsaa skulle fly til LA. Uheldigvis naar vi kom til annkomsthallen i LA saa ble jeg ganske fort delt fra alle de andre siden jeg var den eneste som skulle til orientering i Upland (45min fra flyplassen), men jeg fikk ihvertfall sagt hade. Orienteringen var ganske grei: vi var 11 stykker (meg fra Norge, tre fra Tyskland, to fra Japan, to fra Thailand, en fra Frankrike, en fra Italia og en fra Indonesia) og vi overnattet hos en som jobbet for AFS, som da fortalte oss om hva vi burde forvente osv. Hun hadde jo da ogsaa svoemmebasseng, saa naar orienteringen var over hoppet vi rett i bassenget faar vi tok oss en dusj og satt oss ned for aa spille UNO og vente paa at vertsfamiliene skulle hente oss. Det var ganske nervoest aa sitte aa vente paa at dem skulle komme, men naar dem kom kunne jeg ikke vaere mer glad. Dem er saa snill og hyggelig og vertssoesteren min har skikkelig mye til felles med meg. Det foertse vi gjorde var aa kjoere til ett eller annet fast food sted og kjoepe oss burritos (nam!). Etter det dro vi jo da hjem og jeg fikk se hele huset deres og svoemmebassenget og alt! Har et eget rom, og faktisk et eget bad! Saa jeg er gankse lykkelig. Hunden demmes er ogsaa kjempesoet. I dag har jeg vaert innom skolen for aa registrere meg, go skal da begynne paa mandag og ha engelsk, verdenshistorie, kunst, photografi, biologi (anatomi/physics trur ae) og algebra. Uheldigvis var alle spraakklassen full og pianotimene, men er fordeom fornoeyd. Etter det dro jeg om verstfaren min hjem og seinere i dag skal jeg og soestreren min dra paa kjoepesenteret, saa det blir naa goey! Skal prove aa skrive saa fort som mulig, snakkes!

PS: Vaeret e herlig og om vinteren kan man dra opp i fjellene og staa slalom!

1 kommentar:

  1. det her høres jo kjempe bra ut! herrigud :d æ og amalie stter her å bare: ÅÅÅ wooow :D hihi! ^^ så bra at du har det bra, virker utrolig interesant, æ e litt misunnelig ja :/ hahaha :D

    SvarSlett