tirsdag 21. april 2009

Tromsø!

Sitter nu egentlig bare her å kjeder meg for øyeblikket og tenkte dermed at jeg skulle informere dere om at jeg skal til Tromsø til helga. Vi skal ha et sånt orienteringsmøte med AFS og jeg GLEDER MEG! Tar tidlig flyet fra Vadsø (og da mener jeg virkelig tidlig flyet, må stå opp klokka FEM!) så da slipper jeg skolen heldigvis, men kommer til å være døds trøtt. Kan jo da alltids ta en lur på en tilfeldig benk jeg finner på min jakt etter møtestedet i Tromsø sentrum. Kommer til å se ut som en idiot der jeg drasser på koffert og sovepose og leter etter et trafikktriangel. Men på den positive siden får jeg mye shoppetid, og har dermed god tid til å finne en bursdagsgave til Enya. Og for de som ikke enda har hatt denne flotte opplevelsen, så vil jeg bare si at det å finne en gave til Enya er vanskelig! Heldigvis så vet jeg sånn nesten hva jeg skal gi til henne da, så da gjelder det bare å da å finne den rette butikken, som er en lett sak for en som aldri har vært i Tromsø før. Lykke til til meg!


- Enda ikke noe nytt om vertsfamilie

2 kommentarer:

  1. Å gee, æ trudde du hadde kommet til california sia du hadde det bildet der, I almost died. (av skuffelise, sia du ikke sa no til mæ) HAHAH! Æ har vært i tromsø massevis av gang, korsen butikkk e du ute etter? xD

    SvarSlett
  2. Æ sier jo ikke det da! Æ e jo ikke helt idiot! Ikke det at gaven din blir så spesiell da

    SvarSlett