torsdag 16. april 2009

Sjokk!

Wow, det begynner virkelig å gå inn for meg at jeg faktisk skal reise til et helt fremmed land hvor jeg ikke kjenner noen i det hele tatt! Jeg leste nettopp ett sånt hefte vi har fått med informasjon om hva man kan forvente, regler osv, å seriøst den var lang! Har lest i en time og er enda ikke ferdig! Det er virkelig mye å tenke på, å er allerede dødsredd for at jeg skal bryte en regel ved ett uhell å bli sendt hjem, eller at jeg ikke kommer til å komme overens med noen i det hele tatt! Men på den andre siden så er det jo jeg som bestemmer om jeg vil klare det eller ikke, så hvis jeg bare tar meg ordentlig sammen før jeg drar og bestemmer meg for å ha ett fint år så går det nok kjempebra! Er jo fremdeles kjempe nervøs, men det kan man jo forvente når man skal flytte til ett annet land. Jeg kan nu trøste meg med at jeg har ikke har møtt noen som har sagt at man ikke bør bli utvekslingsstudent!

4 kommentarer:

  1. e du redd for at ingen vil liek dæ? hallo du kommer overens med folk i vadsø, vadsø! æ vedder på at dit du skal så bor det dobbelt så ange mennesker. en av dem må da like dæ, i allefall nokk til å være lammi dæ. vist ikke har du altid oss her i kalde norge :p neeida, du finner dæ nok noen skal du se

    SvarSlett
  2. Ja, du har nok rett, å viss jeg skulle bli helt desperat så kan jeg alltids bare bestikke dem ;)

    SvarSlett
  3. skjønner hva du mener. jeg skal også ti usa og er livredd for å ikke bli likt! linker deg jeg :)

    SvarSlett
  4. Hvilken organissasjon reiser du med? :)

    SvarSlett