mandag 13. april 2009

Go to gate!

Nå har jeg da tenkt å dele min dyrebare visdom med dere om min flotte tur til Amerika. Jeg har nemlig fått vite hvilken gateway (by) jeg mest sannsynlig skal fly når jeg først kommer dit, og dermed også fått vite hvilket område jeg har størst sjanse til å havne i!
Og den heldige byen er LOS ANGELES!!!!!
Hva jo helt i sjokk da jeg fant det ut, hoppa rundt i hele huset! Seriøst, hvem kunne ikke tenkt seg en tur til LA? Men uansett så er det 11 andre norske fra AFS som også skal dit og de statene vi mest sannsynligvis havner i er: Arizona, California, Colorado, Hawaii, Nevada og New Mexico. Noe som er helt perfekt for meg, da det blir MYE varmere enn her oppe i nord. Enya (som skal besøke meg) sitter jo bare og håper på Hawaii, siden det er dit hun vil mest. Men jeg prøver nu ikke å ha så høye håp i tilfelle AFS plutselig ombestemmer seg og sender med til den kaldeste fjelltoppen i Alaska, noe som hadde vært helt typisk min flaks. Håper nu egentlig bare at jeg snart får vite hvor og med hvem jeg ender opp, så slipper jeg i hvertfall å bli helt gal hver eneste gang jeg har fått en e-post :)

5 kommentarer:

  1. Kult at du kom til LAX! Jeg reiser også med AFS og kom til *trommevirvel* NYC!
    Herregud nå er det snakk om 22 stater jeg kan komme til, heldig er du som har minsket det ned til 6! Linker til deg på bloggen min, håper du stikker innom! :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Jepp, heldige vi! :-)
    Linker deg tilbake :)

    SvarSlett
  3. Ja, jeg er strålende fornøyd med NYC!
    Du er også heldig som har gateway LAX. Tenkt hvis du kommer til Hawaii! Fy søren så kult det hadde vært:) Veit du om det pleier å komme folk dit?

    Linker deg og:D

    SvarSlett
  4. Jeg linker tilbake!:) Tenk om du kommer til hawaii da:D så utrolig kult det hadde vært! Ellers hadde jeg ikke akkurat klage på california heller.. Eller noen av de andre statene for den saks skyld, hele usa er topp for meg:D

    Jeg svarer på kommentaren du skrev på bloggen min her også, jeg.;)

    Jeg fikk verken vite det på post eller mail. Telefon er tingen:P De ringte meg og spurte hva jeg syns, siden dama er litt eldre enn gjennomsnittet for å være vertsmor, for å si det sånn. ;) Jeg har ikke fått den saken som skal komme i posten enda da.. Familien som kontakta meg, AFS har ikke sagt hvor jeg kommer engang =P

    SvarSlett
  5. Shit, du er jo dødsheldig da! :D Skal selv til USA med AFS! Linker deg jeg! :)

    SvarSlett