onsdag 15. april 2009

Innboks (0)

Hvor mange gang går det ann å sjekke e-posten i løpet av en dag?
Jeg begynner seriøst å lure om jeg har seriøse hobbyproblemer, da det virker som om det eneste jeg gjør er å sjekke e-posten min hvert eneste minutt av hver eneste time, hele dagen lang. Og sjokkerende nok er innboksen like tom som den var for et minutt siden, finner ikke reklame engang. Burde kanskje slutte å åpne den hele tiden, blir jo bare skuffet hver eneste gang. Men på den andre siden begynner skolen igjen i morra, så da kan jeg tenke på lekser i stedet for på vertsfamilie. "Lucky" me...
Men uansett så har jeg noe veldig tragisk å fortelle til mine felles utvekslingsstudenter; jeg har lest at det er flere folk som faktisk har ventet en hel måned og enda ikke fått vertsfamilie! For en tragedie! Jeg mener at det helt klart er nødvendig at vi alle går sammen for å støtte dem i deres utrolig lange ventetid! Vi vet de trenger hjelp!

9 kommentarer:

  1. Haha hva mener du? Jeg har ventet lengre enn en mnd.. Søkte jo i august i fjor..

    SvarSlett
  2. :P Blir en smule lengre liksom..

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Ikke Afs folk, søknadsfristen var jo for lenge sia for oss, men de som reiser med andre byrå og som klager over en måneds ventetid!!! Det stør jo bare salt i såret for oss som har venta dødslenge

    SvarSlett
  5. Jeg er så lei av å vente. Alle vennene mine som skal reise har fått familie. Hvor håper du på å komme?

    SvarSlett
  6. Har jo mest lyst å komme til Hawaii eller California. Men sier heller ikke nei til noen av de andre statene ;)

    SvarSlett
  7. skjønner hvordan du har det. er så glad for at jeg endelig har fått familie!

    SvarSlett
  8. Ja, du er jo dødsheldig! :)

    SvarSlett
  9. Hehe, det der hørtes litt ut som meg. Venter også på familie, så mailen blir sjekket mer enn en gang for dag ;) Greit om jeg linker deg?

    SvarSlett