mandag 27. april 2009

Preorientering

Fra 24-26 april var jeg i Tromsø på preorienteringen, noe som var dødsgøy! Jeg møtte utrolig mange morsomme folk og to av dem skulle faktisk også til LA. Helgen gikk nu mest ut på å bli kjent med alle sammen, snakke om forventninger, ansvar osv, og så klart så lekte vi mange morsomme leker. Bl.a. mafia, som er en av de morsomte spillene som finnes. Jeg ble så klart mafia da, og jeg og mine felles mafiaer klarte å drepe hver eneste en uten å bli tatt! Mine flotte unnskyldninger som jeg kom med hver gang jeg ble anklaget for et mord, gikk mest ut på det faktumet at lille, søte, svake meg kunne aldri klart å drept noen. Lederne vi hadde var kjempe flotte, og jeg føler meg ganske godt forberedt til turen nå etter all pratingen. I tillegg til alle lekene endte vi også opp med en gruppekonkurranse på lørdags kveld og kreative som vi var, lagde vi verdens beste kjøleskap sang. Men uansett så var det døds artig og jeg hadde ikke særlig lyst å dra hjem på søndagen. Det var nu litt trøst at vi var flere som skulle ta fly samtidig, så vi endte opp å spille reise monopol på kafeen:)



- Gleder meg til Enya sin bursdag i helga! Det skal bli kjempe gøy!

8 kommentarer:

  1. Du BURDE glede dæ, frokosten blir helt fantastisk. Æ og Amalie har planlagt den i dag *mohahaha* ÅÅÅ! så bra du kosa dæ :D pfft... lille søte du, du e patetisk. Dem kjenner dæ tydligvis ikke godt nok da.

    SvarSlett
  2. Kordan eller hadde æ vunne? xD

    SvarSlett
  3. dem kjenner dæ jo tydligvis ikke godt nok.

    SvarSlett
  4. jaja, æ fant dæ nu en fin bursdags gave! :)

    SvarSlett
  5. Det va drit bra! :)
    Personlig va mine to favoritt leker HA og Pang! ;D
    Hehehe :p

    SvarSlett
  6. Glemte dem! Dem hva jo dødsmorsom xD

    SvarSlett
  7. Halloen! Ka det e fernåkka tøv om at dokker laga verdens beste kjøleskap sang? (våres va bedre...)

    SvarSlett
  8. Vårs va jo best! Vi vant jo tross alt xD

    SvarSlett