onsdag 24. juni 2009

A cruel, cruel word

La merke til at det var en stund siden jeg skrev noe sist så jeg tenkte jeg skulle oppdatere dere litt. Det er her jeg skulle ønske jeg kunne juble og rope høyt at jeg har fått vertsfamilie, men universet er et grusomt, grusomt sted, som tydeligvis nyter å se at jeg lider. Jeg mener, er det virkelig noe så galt med meg at absolutt ingen ønsker å ha meg? Tror jeg virkelig skal sette i gang den planen jeg har tenkt på en stund nå og gå å bestikke en familie til å ta meg, vil nå vært bedre enn ingenting. Eller så kan jeg stjele vertsfamilien til en annen, hvor vanskelig kan det være? "Yes, I'm my name is Alex Hansen, why do you ask?" "Well, for one reason, you're supposed to have blond hair and weight 90 kg, and for a second reason, you're supposed to be a guy." "Oh, I just really changed this summer, every Norwegian person changes gender when they're 16, it's totally natural!" Ser du? Rene barnematen. Men for å komme innpå litt mer positive tanker så har jeg den gleden av å fortelle dere at folk (rettere sagt, mine fantastiske venner) endelig har kommet hjem for sommeren, så jeg har noen morsomme sommerminner å se fram til før jeg suser avgårde til Bulgaria! Ja, du hørte rett, jeg, Aileen, skal late meg i Bulgaria i to uker før jeg stikker til USA, noe som jeg kan si kommer til å bli helt herlig. Vil egentlig skryte litt mer av Bulgaria, men jeg merker at senga roper på meg, og hvem kan si nei til en herlig dun dyne og en enda bedre tempur pute? See you guys later!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar