mandag 8. juni 2009

Avreise

Tenkte jeg kanskje skulle fortelle at jeg har fått vite når det er avreise til LA. Det er kanskje litt innlysende siden jeg allerede har en countdown klokke til venstre her, men tenkte jeg kunne fortelle det fordeom, spesielt siden jeg desperat prøver å unngå å jobbe med en engelsk framføring for øyeblikket (jepp, den jeg skulle ha forrige uke, men syke meg var borte og skal ha alle prøvene i morra). Men uansett så blir det da avreise 12 august, og jeg gleder meg! Skal bli utrolig å komme bort fra iskalde Finnmark (midtnattsola dreper meg allerede, bare synd at den ikke varmer) og dra til USA i stedet ;) Vel, tenker jeg må være litt flink nu å skrive litt mer på engelsken (har skrevet en setning, hvis du tippet det var overskrifta, så tippet du riktig) så nå skal jeg være flink å skrive hele tre setninger til (ender nok opp med en, men jeg liker å være positiv) Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar