torsdag 28. mai 2009

Vacation, please?

Akkurat nå er jeg i et veldig dårlig humør, vi skal ha muntlig prøve i naturfag, skriftlig i morra, mest sannsynlig geo-prøve på tirsdag (bare meg - hvorfor måtte jeg bli syk?), heldagsprøve i matte på onsdag og nå sier engelsk læreren vårs at vi skal ha en 10 MINUTTERS framføring i engelsk på tirsdag eller torsdag, for ikke å snakke om en mulig muntlig eksamen seinere i juni. Er det ikke typisk at lærerene finner ut å ha alle prøvene samtidig? Jeg tror de sitter og sammensverger seg mot oss i lunch-pausene, har hatt en mistanke veldig lenge nu. For hva forventer de egentlig av oss? Vi kan ikke gjøre alt på en gang! Hvorfor kan ikke lærerne forstå at vi er menneskelig? Liker de å torturere oss? (Mest sannsynlig så gjør de det). Nå kom jeg på at vi også har en nynorsk stil å skrive, så jeg burde mest sannsynlig gå tilbake til arbeidet.... kan det ikke være ferie snart?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar