fredag 29. mai 2009

Still no news

Som dere mest sannsynlig har forstått så har jeg enda ikke nytt fra verstfamilie fronten, noe som fremdeles gjør meg om til et nervevrak hver gang jeg sjekker e-mailen (jeg har nå klart å la være å sjekke den hvert eneste minutt, så jeg er ganske stolt av meg selv). Jo mer jeg egentlig tenker over det jo mer rart er det at jeg faktisk skal til et helt annet land om mindre enn 3 måneder og jeg har fremdeles ingen anelse om hvor eller med hvem jeg ender opp. Det kommer til å bli sykt spennende å endelig få vite det da, men akkurat nu så hjelper det ikke at jeg leser på AFS forumet hele tiden, for det ender bare opp med at jeg blir utrolig misunnelig på de heldige som faktisk har fått familie. Skulle virkelig ønske at jeg fikk vite hvem jeg kommer til snart, men med min flaks tar det nok en god stund til. Får nok smøre meg med tålmodighet og tenke positiv (noe som mest sannsynlig ikke funker, siden jeg allerede er gal av å vente) xD

1 kommentar:

  1. Skjønner hvordan det er å vente på familie! Sånn var jeg og før jeg fikk tildelt en! Gled deg, da føles alt mer virkelig:D

    SvarSlett