onsdag 13. mai 2009

Papirer, papirer og atter papirer.

Ja, noen tror kanskje at det er bare å søke og så får du en billett til USA i posten, men det er faktisk sykt mye som må fikses. Akkurat nu har jeg nettopp fått en e-mail fra AFS som forteller meg om enda flere papirer som skal fylles inn og underskrives. Min kjære ikke-eksisterende helse må undersøkes, trippelsjekkes, skrives ned og sjekket på nytt. Ja, det er herlig å være nødt til å innrømme både vekt og høyde atter en gang. I tillegg er jeg nødt til å lese enda mer informasjon om selve prosessen med å søke visum til USA, for ikke å snakke om å være nødt til å faktisk søke om visum til USA, som betyr enda mer forvirende informasjon alt på en gang! Den ene tingen som er bra med visumet er at guttene må fylle ut et skjema mer enn jentene, IN YOUR FACE! Kanskje ikke så mye "in your face", men jeg er allerede ganske deprimert når det kommer til vertsfamilie fronten, så jeg trenger den lille gleden jeg kan få! Jeg skylder også på Martin som har sagt i hele dag at grunnen til at jeg ikke har fått familie enda er fordi ingen vil ha meg! Way to get my spirits up! Men en ting jeg i hvert fall gleder meg til er intervjuet med den amerikanske ambassaden i Oslo den 5 juni, noe som så klart betyr shoppetur! Det skal bli dødsgøy!!


Amalie and me!

1 kommentar:

  1. Haha kjenner meg igjen, jeg skal til ambassaden den 4. :)

    SvarSlett